Lily .:. Pretty Admin' .:.
| Sujet: [NEWS] 25/06/09 - SS501 Collection en vente le 2 Juillet Jeu 25 Juin - 8:33 | |
| Rappel du premier message :- Spoiler:
06/25 [info] SS501 Collection Album CD on sale on 2-Jul
Credits : yes24.co.kr + SS601.com + (English Translation) xiaochu @ Quainte501.com
REPOST WITH FULL CREDITS ONLY
Countdown to the sale of SS501 Collection Album SS501 Collection Blockbuster music video teaser has been released SS501’s blockbuster music video to be released first through GOMTV Comes with 1:1 poster for the first round/ SS501 photo book included!
After the release of their 3rd single in March last year, SS501 comes back with 5 members after 1 year 3 months. After their 3rd single “Déjà vu”, Kim HyunJoong acted as Yoon Ji Hoo in KBS-TV drama ‘Boys Over Flowers’, Park JungMin acted as Danny in musical ‘Grease’, Heo YoungSaeng, Kim KyuJong and Kim HyungJoon for SS501’s special album ‘U r Man’, successfully stepping into different fields of activities. Now ending those activities, SS501 will come back together once again for their SS501 activities in the 2nd half of year 2009.
SS501 collection album will include a photo book that consists of photos taken in Las Vegas, USA in May, in addition to the block buster music video which shows SS501 changing into some charismatic killers. On 22-Jul, GOMTV released the very first of SS501 Collection music video which SS501 members have been starred in. Kim HyunJoong and Park JungMin changed into killers and had scenes of pursuit in the city center, etc. It is a phenomenal video that can be only seen in action movies.
SS501 will visit Taiwan and HongKong in June to promote their Asia Tour, holding large-scaled fan meetings there. Asia Tour will start with Seoul concert, and they will be practicing a lot for this performance.
Ending their long period of hiatus, 5 of them are united once again in 2009, let’s see the track list for SS501 Collection
CD 1 01. HYUN JOONG _ 제발 잘해줘 (Please treat me well) 02. YOUNG SAENG _ 이름없는 기억 (Memories without a name) 03. KYU JONG(feat 태완 a.k.a "C-LUV" & STAR TRAK) _ Wuss Up 04. JUNG MIN _ 하면은 안돼 (Most ppl translated this as 'If you can not...I dont think it's correct...I'll correct it when the full lyrics are out...) 05. HYUNG JUN _ HEY G 06. SS501_비겁하지않겠어 (I will not be a coward)
- Citation :
Sortie du SS501 COLLECTION le 2 Juillet [Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image] ^ MON DIEU O____O xD
Le compte à rebours pour le lancement de la vente de l'album SS501 Collection a commencé ! Le teaser du MV drama a été révélé puis est venu l'Episode 1 de ce MV aux allures de superproduction en avant première sur GOMTV L'album contiendra un poster taille 1:1 (TAILLE REELLE ?? je suis pas sûre xD) et un photobook
Après la sortie de leur troisième single en Mars l'année dernière, les SS501 sont de retour à cinq après un an et 3 mois. Suite à leur single "DEJA VU", Kim HyunJoong a joué le rôle de Yoon JiHoo dans le drama de KBS-TV "Boys Over Flowers" tandis que Park JungMin a participé à la comédie musicale "Grease" dans le rôle de Danny. Heo YoungSaeng, Kim KyuJong et Kim HyungJoon quant à eux ont sorti un album spécial "UR Man" et ont mené avec succès plusieurs activités. A présent que cette période est révolue, les SS501 reviennent tous ensemble pour leur activités de groupe dans la seconde moitié de 2009.
L'album SS501 Collection contiendra un photobook avec des clichés pris à Las Vegas (USA) en Mai, puis également le MV drama qui dévoile les SS501 se transformant en tueurs charismatiques.
Me 22 Juillet, GOMTV a diffusé en ligne le premier épisode du SS501 Collection MV dont les SS501 sont les acteurs principaux. Kim HyunJoong et Park JungMin ont endossé le rôle de tueurs et ont joué des scènes de poursuite en centre ville, etc. C'est une scène phénoménale qui ne peut qu'être vue dans les films d'action.
Les SS501 visiteront Taïwan et Hong Kong en Juin pour promouvoir leur Asia Tour et y assureront d'immenses fanmeetings.
Cette longue période de hiatus étant terminée, tous les cinq sont réunis une fois de plus en 2009, jetons un oeil à la tracklist du SS501 Collection
CD 1 01. HyunJoong _ 제발 잘해줘 (Please treat me well) [3:51] 02. YoungSaeng _ 이름없는 기억 (Nameless Memories) [4:22] 03. KyuJong (feat 태완 a.k.a "C-LUV" & STAR TRAK) _ Wuss Up [3:01] 04. JungMin _ 하면은 안돼 (If you cannot) [4:28] 05. HyungJoon _ HEY G [3:35] 06. SS501 _ 비겁하지않겠어 (I won't be a coward) [3:17]
Credits : yes24.co.kr + SS601.com + (English Translation) xiaochu @ Quainte501.com + (Traduction française) Lily @ TSF[
..... Je crois que je vais mourir dans mon propre amour o_____O Vraiment, si vous me cherchez, allez au cimetière. *BAAAF !* NON MAIS VOUS AVEZ VU CETTE COVER DE MALADE OMG OMG OMG BENI SOIT CE SHOOT !!! O___O SERIEUX CET ALBUM JE M'EN FOUS JE LUI SAUTE DESSUS OxO même si je dois m'endetter JE LE VEUX et le poster et le photobook O___OAigoo je suis contente contente contente *___* <3333 *J'ai aussi hâte d'entendre I won't be a coward à 5 >w< <3333* Hee~
Dernière édition par Lily le Mer 1 Juil - 18:28, édité 2 fois | |
|